14 Şubat 2013 Perşembe

Sevgililer Günü Menüsü...

Bu hafta Doors Akademi'de (https://amator.doorsakademi.com.tr/)  Pril'in yeni ürün lansmanı dolayısıyla gerçekleştirilen "Sevgililer Günü" temalı workshop'a katıldım. Benim gibi blog sahibi bir çok arkadaşım da bu organizasyona davetliydiler. Oldukça keyifli bir gün geçirdik. Hem eğlendik hem öğrendik. Yeni dostluklara imza attık...

Organizasyonu düzenleyen ve beni davet eden Med Partners (https://www.facebook.com/MedPartners) çalışanlarına çok teşekkür ederim.



Doors Akademi'nin Sevgililer Günü için seçtiği menü ;


Doors Akademi'nin güzel mutfağı ;


Önceden bizim için hazırlanmış malzemelerimiz ;


Sevgili partnerim Şeker Mutfağımız  (http://sekermutfagimiz.blogspot.com/) adlı blog sahibi Nebiye Hanım ve ben hazırlık aşamasında ;




Kurabiyeler hazır ;




Afiyet Olsun...


Artık veda zamanı... Her şeyi ince düşünüp hazırlayan ekip güllerimizi de unutmamış :)


Böyle güzel ve keyifli bir güne başarıyla imza atan  PRİL ,  MED PARTNERS ve  DOORS AKADEMİ ailesine çok teşekkür ederim.



7 yorum:

  1. Merhaba Ebrucum:)
    Harika güzellikte bir gündü.Tanışmak güzeldi:)
    Bol paylaşımlarla nice güzelliklere inşallah:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Sevalcim,
    Gerçekten de çok keyifli bir gündü. Güzel bir dostluğun başlamasına vesile oldu bu etkinlik. Umarım kısa sürede farklı bir etkinlikte tekrar buluşma imkanı buluruz.
    Sevgiler, selamlar...

    YanıtlaSil
  3. harika bir etkinlik olmuş.:)
    yaptıklarınız çokk güzell görünüyor.
    nice güzellikleri paylaşmak dileğimle..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Güzel dilekleriniz ve temennileriniz için çok teşekkür ederim. Bloğunuz ve paylaşımlarınız harika. Özellikle zeytinyağlılar kısmına bayıldım :) Sevgiler, selamlar...

    YanıtlaSil
  5. Selam Buldum seni .. Keyifli bir gündü umarım yine görüşürüz :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Farklı organizasyonlarda tekrar görüşmek dileğiyle.Sevgiler, selamlar...

    YanıtlaSil
  7. Ebru'cuğum çok keyifli günde ,seninle tanışmaktan çok çok mutlu oldum canım:)dilerim sık sık bir araya geliriz.
    Sarılıp öperim seni...

    YanıtlaSil